13 January 2011

~FB? facebook?MukeBuku?~

~skng ni heboh psl fb nk ttp..aku pn br je tau sbnrnye..n smlm aku ase cm confirm fb nk ttup sbbnye org yg xde fb pn ckp mmg nk d CloseDown si FB 2..aku actually cedih sket la fb ni nk d'closekn..yela,aku jmpe mber tem aku skol kt Assunta pn via FB gk..pape mklumat pasai depa pn aku taw dr si FB ni..~
~so nnt fb ni da xde,makin katak tempurung la aku nt..pade aku sikit je kbaikan yg aku nmpak..yg len lbih pade keburukan..sbb aku tgk xde maanfaat sgt fb ni..tmsuk la frenster ke myspace ke..same je..menyatukan dan memecahbelahkan seseorng ~yg wat business 2 ade la dorg pny benefit..dapat promote barang2..2 aku taw..sbb aku pn wat business gk..cume bile ade fb ni..org2 yg berkerje xkesa la keje gov ke swasta ke same je...mengadap dari pagi sampi le nk checkout..sbb hakikat~sume nga ngadap FB..(sowi yea puan-puan n cik2 n encik) hakikat sbbnyer..aku x tipu..mungkin dalam ati korg pn musti ade yg terase pedaskn..(pade yg ade FB je,yg xde duk diyam2 )

ni antare buruk baiknye FB ni:
1.)org yang brkeje xwat keje..
2.)yg da kawen bercerai berai..yg leleki main kayu tige,yg pempuan nye pulak curang dengan somi dia..
    kesannye pade si anak..jadi mangsa keadaan.
3.)kutuk sesma insan,parti ni kutuk dia ni..cm2 la..kan xbaik..

baiknye:
1.)dpt kembangkn business.
2.)agen cari jodoh(pade yg single je)
3.)sistem phubungan(leh kongsi2 mklumat pade kluarge,family yg jao diperantauan~ngeh3..

itu jela..maleh da nk tulis..masing2 ade pandangan sendirik..aku tulih pd yg aku ase je..trpulang pade individu itu sendiri utk menilai mane baik buruknye....

No comments:

Post a Comment