06 March 2011

~nugget oh nugget~

~aku atcually tengah main game tadi..tibe2 aku teingat makanan yang papa jabbar bagi tadi.. ade nugget aym ( bukan kakak ayam yea)..da cejuk pon..cite pasai nugget tu,teingat aku taim aku masih lagi d tingkatan 1...baru je dok asrama..sebelah dorm aku iyelah bilik mucipah aku..mucipah aku ni kire ustazah yang ajar aku bahase arab dan juge merangkap warden asrama kami.. taim ni,kami belum lagi berpindah di bangunan baru..bangunan ni kire blok sekolah juga la..taim malam je kan musti warden aku suh dak2 ni(member aku tapi xsame kelas la.) gorengkan ..so semerbak la bau tu menerjah dorm aku ni... lapo siot bau nye...selalunye lepas prep je bermula la sesi jual-menjual ni..aku pon kadang menebeng la kt rughmah mucipah aku ni..kiteorang memang geng pon..aku pon kire pelanggan tetap la yg beli nugget tu..hoh cedap..nak2 taim panas,..perghh...lazat sehingga menjilat pipi...dak2 ni pon,kadang sampai hangus itam nugget tu dorg kerjekan..mane x nye,lekena burak..sampai xsedor hugget tu da berubah warne..lagi pon,taim tu kan kira budak lagi...13tahun jepon...huh..memoreble btol la....ase nak balik je zaman tuh....rindu bangat seh~

No comments:

Post a Comment