24 March 2011

~aku si penggile beg~





~setahu aku la,aku sejak dr skola menengah lagi gile beli beg..tapi taim 2 xmampu...ade yg minat 2 takat tengok je..pendam dalam hati.bile dah abis spm, stat belajar kolej,pon same gile beli beg..beli beg yg mampu2 je..ala beli beg pon jename yg sesuai ngn usia aku la..xde la sampai guess ,sambonia n len2 tas  tangan berjenama trkemuke 2..paling mahal aku penah beli beg harge rm100 lebih..jename momoe..sampai dua beg yg aku beli..mama aku n makcik aku pon trkejut..haha nk wat cane.. da suke..duit untuk digune..bukan untuk simpan je.. kalo bukan aku yg Beli utk diri sendiri,sape lagi nk belikan...and aku pon xsuke nak mintak..jadi beli la sendiri...(ayat pasrah je..)beg 2 aku pakai sampai hancur..hihi..seterusnye ade lagi la yg aku beli..macam2..sume duit sendiri..tak mintak org pon..asal aku ase berkenan je musti aku akan beli..but not almost la...yg ase cun je.. sampi 2 ,3 kali dok ulang g tempat same je.. tu maknenya aku dah jatuh hati la ngan sesuatu kat citu.lately ni aku ade beli dua beg lagi..1 aku dah simpan,sebab aku ase macam nak rebeh je beg tu aku isi..mane taknye,tepon da sampai 3..+ beg duit+beg tu+beg ni la,mane x rebehnye..kalo la melody or Terjah menerjah beg aku,sure dorg n penonton sume pengsan tengok isi perut beg aku ni..silap2 kuar harimau singa...haha~ sume yg aku beli aku pakai sampai hancur..skang ni aku da ade port mane nak beli beg n kasut yg tomey2..ade kalapangan kalo ade kne buat keje lua,aku singah la jup butik 2..nak usha stock baru pulak...

No comments:

Post a Comment