06 March 2011

~rezeki ari ahad~

~murah rezeki kami arini..walaupun sepatutnye ahad taim orang sume berehat bersama family terchinte,g shopping,lepak kuar ngan kengkawan,aku pulak kene g keje..tapi xpe..mungkin ada rezeki aku hari ni...

memang hari ni ade rezeki..taim bukak kedai je aku dah rase,musti harini ade orang nak beli handphone yg tinggal 1 kat dalam showcase ni,mmg betol tekaan aku..mamat indon yang beli dengan harga RM105..ala,model simple2 je..takat nak messege ngan nak buat kol ok le..hari ni je,penyewa sebelah ni belikan kami air coke botol 1.5L tu..tengok??rezeki Allah bagi..kami x mintak pon..memang baik pon orngnye..laki bini x bekira..kadang belikn kami makanan la..minuman la..tadi pulak sebelum mereka balik,bagi kami apam balik pulak...uhhh rezeki2...kire ok la..walaupon aku ni bukan kaki minum air gas,orang dah bagi,amik jela...kalo x aku yg minum,si bucuk yg minum...hehehe~dah siap2 nk closing,datang pulak brother ni.. aku panggil dia papa jabar..(coz anak dia name jabbar)dak kecik je..slalu lepak ngan mama dia kalo lalu depan kedai aku ni..)pn same baik,bagi kami makanan...set makan malam...pergh,perut lum abis kenyang dah datang rezeki melimpah ruah..petang tadi aku dah balun nasi briani anje..2 yang kenyang 2..merangkap breakfast ngn lunch..2pon xabis..ade lagi balance ayam kampung ngan nasi separuh..time kasih la yea pade sape2 yg bersedekah ...muge rezeki anda sume murah sentiase~

1 comment:

  1. bestu bile lak ko nak dimurahkan rejeki oleh Allah dengan blanje aku?

    ReplyDelete