24 May 2011

~kesedihan tahap melampau..~

~suasana ujan yang xmenentu sejak beberapa minggu ni banyak mengundang pelbagai bencana pada seluruh rakyat Malaysia..ada antarenye banjir dan tanah runtuh..baru2 ni kes kehilangan 3puteri2 comel yang masih belum ngeri pape..kepale air yang xsalah aku kat ulu bendul yang menghanyutkan kanak2 tersebut..yang dibawa naik kedarat hanyalah sekujur tubuh yang xbernyawa..setahu aku 1lagi puteri kecil xdijumpai..latest new aku xtahu...sedih~
~baru ni 23hb pade 1pm berlaku tanah runtuh di hulu langat felda semungkis yang menempatkan anak2 yatim...yang terkorban adelah 14orang..(if aku xsalah) 3orang yang tercedera masih lagi drawat..salahsorang ade lagi d wad icu and 2 lagi kene potong kaki(huhu sob2x)malang yang sememangnye xberbau...aku yang mengikuti kisah sedih ni memang xdapat tahan air mate dari terus menitis..sayu pilu dan sbgainye...sedih bile bace n tonton berita kisah ni...sume ni aku bace sebab aku follow blog brader ni..
http://ondscene.my/ sume info berkaitan yang hot2 story sume ade..tq abg ondscene...(sape yg kuat semangat je mampu nk bukak)if x ,xpyh la...tadi bukak pon ade lagi tanah runtuh berlaku..kebanyakkan sume berlaku kat kawasan ampang,hulu langat..kat Galeria sri perdana,depan balai polis UKAY Perdana n banyak lagi...hmm arap xde insan yang terkorban lagi..~

~DariNya kita datang,dariNya juga kita kembali...AlFatihah~


No comments:

Post a Comment