28 July 2011

~kejam + sagem giler minah ni!!~

~huh pagi2 bukak mymetro je dah bace story yg xbest.. pembunuhan kejam oleh sorang minah ni..
keratan akhbar yg aku petik dari mymetro..


"Padah menzalimi tiga kucing dengan memukul menggunakan payung, menendang serta menyakiti haiwan malang itu Februari lalu, seorang wanita berusia 21 tahun didenda RM400 oleh Mahkamah Majistret di sini, semalam."




sian cat tu..antare ketiganye ada yang mati..camni punya manusia pon ade ke?kalo xsuke halau je la dia..len la lipas ke lipan ke ular ke...boleh la kalo nk bunuh...(atcually aku takot ngan lipas..hihi)


xkesah la kucing tu kurap ke ape..halau je kalu xsuke..jangan sampai nk bunuh dan cederakan Ia..Ia pon makhluk tuhan jugak..(bukan makhluk tuhan paling seksi yae...) sebagi pencinta kucing tegar aku sangat berterima kasih kerana memberikan hukuman kepada si Chow Xiao Wei ni.. sebagai teladan kepada dia dan manusia lain.. kurang-kurang si Chow ni bagi ilmu kat aku..baru aku tau ade akta untuk binatang....iantu Seksyen 44(1)(a) Akta Binatang 1953 (Akta 647) yang membawa hukuman Seksyen 44(1) akta sama yang memperuntukkan hukuman denda maksimum RM200 atau enam bulan penjara atau kedua-duanya, jika disabit kesalahan.




No comments:

Post a Comment