09 July 2011

~perhimpunan bersih..bersih ker???~

~arini kecoh pasal sume dok berkumpul kat kl nun..aku pon kurang pasti bersih ni pasal ape..yang aku dengar2 pasal politik kerajaan..sori aku tak berapa minat nak amik tau..cume ape yang aku leh kate,pehimpunan bersih ni boleh mencemarkan maruah negara..kita sebagai rakyat xkesah la mementang ke menyokong ke boleh la kata perhimpunan ni bersih..pe pulak kate negara luar??dorang boleh mepaparazikan cerita2 cam gini..boleh wat cerita macam2..aku pon tak tau pe pekdahnye.. dok tengah2 panas..kalo nasib xbaik kene sembur ngan pulis..xpon kena baling dengan objek yang ntah mane datang..kang xpasal2 peristiwa 13mei berulang..(ishk..ade kne mengene ke? layan je la....hihi kita tunggu jela sok paper kua cerita ape..bape orang mati sebab BERSIH punya pasal..tunggu dan lihat saje..

~daripada kita sibuk p turun KL bersesak2,jalan jem,panas semata-mata nak pergi sokong perhimpunan bersih ni baik kita tolong mak kita bersihkan umah..dapo,bersihkan bilik air yang dah berkelahak ngan lumut ijau tu..xpon tolong ayah g cuci kete moto..kebun belakang uma pon nak kena bersih..kalo rimau dok berkampung pon x pasan..hikhik...~

~student2 yang pon dok menyibok berkumpul tu pon baik korang dok perati dalam bilik korang tu..kutip pape baju yang ade,kosongkan kain baju dalam bakul tu..ni tak,stok 2minggu..selagi xpenuh,xde nak p cari mase nk mbasuh..xpon wat gotong-royong bersih kawasan uma sewa n hostel...~

No comments:

Post a Comment