24 December 2012

interview...

Wahaha,aku dapat message daripada pihak MPKj..panggilan untuk temuduga bagi jawatan pembantu juruaudit..message tu sampai 2 minggu sudah..bukak-bukak je message pagi tu terus berdegup jantung aku..suspen la bila dapat tau aku dapat interview tu..memang ada cita-cita pun nak jadi juruaudit since bangunan audit terpacak kat area kuarters KLIA tu..ayah pun ada cakap pasal bahagian juruaudit...aku da pon pegi interview tu.. 14/12/2012..orang yang terakhir skali di panggil temuduga..haha rezeki jugak tu..Alhamdulilah...tapi yang buat aku tak nervous sangat tu sebab kami ditemuduga seramai 4orang sekaligus..hehe..okey gak la tu..kebaikannya,kami boleh bersaing untuk mendapatkan jawapan terbaik apabila disoal oleh penemuduga..patut la muke masing-masing okey je lepas kluar bilik temuduga..soalan standard la..cerita pasal diri..perkerjaan sekarang..sukan,isu semasa,tugas jawatan yang dipohon..nama menteri besar dan lain-lain la..hmmm pesaingan sengit..walapun banyak muke yang aku tengok fresh graduate je..ada rezeki Allah bagi adala...harapan mustila aku nak interview aku berjaya dan diterima untuk bahagian tu..Ayah aku n mama pun da banyak kali bising suh apply SPA8..harap-harap ada berita gembira untuk tahun depan...aminn~

No comments:

Post a Comment