23 January 2011

~adeh sakit tinge~

~aku bukan kena penyakit tinge bernanah atau ulat masuk lam tenge..tapi ni ha..kedai depan kedai aku ni..asal masuk je pukul 10mlm..musti memekak dengan bunyik karoke dia..kedai yg nama nye ****** Park Cafe ni tiap pukul 10 sampai ke 2.30 pg non stop bebunyik..memang la kadang 2 jadi halwa tinge aku ni..tapi kalo sore 2 sedap cm siti ok la.. ni wat sakit hati aku je..~xsalah pn nk nyanyi.. tapi agak2 le..hey xtaw le aku nk ckp mereka ni..yg DJ nye pun satu,sekuat-kuat alam pasang sound..menganggu penduduk sekitarnye..almaklumla..aku ni duduk dikawasan penduduk elit..(bkn aku kate ye,lecturer aku yg kate)sape yg pernah g bangi taw le...bkn aku je yg komen,ramai lg mereka2 ni yg bperasaan cm aku..kalo yg uma ngadap kedai ni,lg hangin 1 bdn..taim2 nak tido dorg start bising..kesian mereka2 yg berkerja esok pg..student2 yg nk g skolah dan pg kolej..tpakse tahan tinge tiap hari...~sabo jela...

P/s:~pasang kapas buh byk2 dlm tinge mcm crite seniman bujang lapok~

No comments:

Post a Comment