15 January 2011

~cedih2~

~huhu..citnye dari smlm..kesnye bkn la sesedih mane pn..tp pade pencinta kucing mcm Cik Tinot ni akn taw cdihnye bile cat dia mati...smlm momy aku tipon,tem 2 aku mmg nga bz gler.so aku xbwk le tipon bsme..ble aku smpi kt meje aku,tgk ade miskol dr luvly mummy..aku kol la blik..mama gtw yg cat aku kasi 2beradik 2 slh sekonye mati..name dia si Kiki..cat 2 betina..tgl la abg dia si Ciku 2..huhu..mama ckp yg kat 2 mgkin mati sbb tmakan rumput2 yg ayah aku sembur ngn racun..MGKIN la..xpasti kesohihan nye..yg si abg pn sakit yg sme..tapi yg abg ni(Ciku) leh la men2 la...cian ngn Kiki ...ajal da sampai..nsib baik 2minggu sudah aku ade balik..sempat la men ngn dia..itu kali pertame n terakhir aku jumpe pas aku anta dia lik Ipoh..xsmpt tgk dia mbsr..da ajl la katekn...momy tgu yea,nt saye bwk cat len..temankn si ciku 2..cian dia adik dia xde..~

No comments:

Post a Comment