05 January 2011

~hujan itu satu rahmat~

~arini ujan.. biasa la kalu hujan mesti basah punye kn..aku g bank td..CIMB bank...biaselah urusan keuwangan..kuar2 bank je ujn mencurah2..tpkse la lex2 jup..smentare nunggu ujan rede,aku g msuk jup kt kedai jual alat tulih..kedai 2 supply brg stationery..saje riki2 mesin faks,paper cutter n len2 la..aku nk beli utk kedai aku yg bru je nk establish..so ade byk lg la kekurangan yg ade...mcm2 jenis,model..so aku amik rege je dulu..sok luse mgkin aku g blik kedai 2..tggu pny tggu,ujan xjgk benti..tande2 nk rede pn xde,jadi pe lagi.....aku redah jela mnuju ke kete yg btl2 aku park oppositet ngn shop yg aku g pas aku msuk kedai stationery 2...aku atcully nga keje..berkeja nk g bayar bill TNB ngn Syabas..Tapi xsempat...ngeee~ da lambat pn..ade je maybank 2u..tp xreti gune..keh3...nt la ade mse free aku cube try..sampai je kedai,aku kebasahan...hihi..arap2 la xdemam..huhu~

No comments:

Post a Comment