06 January 2011

~tora datang lagi...~

~sape pena dgr tora?xpena? ala menan budak2 2...yg dalam box 2 ade biskut cekelat ng adiah mistri dlmnye..

2 adelah menda yg aku paling suke tem dak2 dulu..asal pegi kedai je musti usha menda 2...sampai la aku beso..mende 2 bkn la syok sgt pn...cekedis nth pape je...tapi sbb ade pmenan free 2 yg buat aku suke...keh3x~satu lagi ding dang..same la mendenye...ape yg mbuatkan aku teingat tora ngan dingdang ni sbb smlm tem, aku lpk kt hentian rehat seremban (hale ke utare)aku tjumpe menda ni kat 1 kedai ni... ni la dia~
sape yg baye2 aku musti taw la..uhh.. memory btul...tapi aku x bli la..aku amik pic dia je..org yg lalu lalang kt citu pelik je tgk aku.. aku mmg suke amik gambo..kadang mama,makcik aku n sape2 la yg knl aku,musti dia pelik tengok aku nye perangai..keh3...ikut dan je..~

No comments:

Post a Comment