08 January 2011

~menci...2~

~menci ngn org yg xde adab ni.. besa je lebih..arapkn kete pn besa tp akhlak kcik~(xbaik kn aku ni..)tp 2 adelah hakikatnye...walapn aku ni bkn sape2..tapi hormat la sikit..kn aku ade lm kedai ni.. ni salam x bagi ape pn x tetibe je nk angkat lemari yg ade bhadapan aku ni.. atcually almari 2 not belong 2 me n also not belong 2 kedai..lemari jename ikea 2 penyewa lme yg ltk..dia nk jual kn kt sape2 yg nk..1 kami da bli..rm150.. k bkn nk cite pasal lemari jename ikea 2,,tapi pasal dia.. nk kate non muslim,tapi wife wearing tudung..so confirm la Islam kn..bagi la salam...wife dia pn salam la kat aku..memandangkn aku je sorg de dlm kedai 2..len la beratus2..jenuh plk bini dia 2 nk bsalaman kn..same jela..2-2 same...angkut la...kalo owner 2 tanye,aku xtaw sape yg angkut..ne aku taw kn...nth sape2 nth men ngangkut je lemari 2..lebih kurang cmni la paten dia... menci2...2la dia...huh!~

No comments:

Post a Comment