10 January 2011

~titik titik ujan...~

~ari ni ujan lagi...lebat..ujan itu 1 rahmat..rahmat kpd sluruh makhluk dimuke bumi ni..wlpn pn sesetengah negeri di malaysia ni dilanda bencana banjir.ia tetap 1 rahmat..dgr kt derio smlm,banjir kat kelantan dah surut sket..sbut psl kelantan ni.,ni la 1-1 nye negeri kat semenanjung yg aku lom pegi..jao sgt kot...lgpn lum ade ksempatan aku g sne.. tgu la 1day nt...ujan ni sdap kalo blik tarik simut smpai dade...peluk ngn batai bcuk aku 2...emmm best2(xbusuk ea bntal 2..)smlm xkeje,tido je..bgun mandi2 basuh kain,jemur kain then tido blik..hihi~xpe ayh ckp xkesah kalo nk tido blik asalkan bgun wat keje..tapi 2 kalo bgun awal tdo blik..aku ni bgun da tinggi matehari,lagi mao tido..keh2..sowi ayah..ankmu ni mmg sagem..
~aku ni bkn la kai nk ngdap lappy tiap2 ari.. 2 pasai la aku nye blog ni ade tem2 je aku update..bile ade idea nk tulih tem 2 plk aku ngdap lappy ni..huh..skng pn otak da kering...
ape lg nk tulih ek?







xde ide da....hihi ganguan sbb ade custmr td..(tp kalo bkn dorg sape lg nk support business ni...)

1 comment:

  1. appa da.. senyap2 jek dek blog! huh! sajem betui skaku nih..

    ReplyDelete