24 January 2011

~lagi lagi kucing~

~memandangkan aku ni pencinta kucing tegar,blog aku ni akn penuh pasal crita kucing la kan..aku pelik sbnarnye..mne tak nya,kedai aku ni silih berganti kucing datang..tahun lepas seko ibu kucing,datang tumpang nk beranak..sampai la dia beranak kami jaga..aku bagi nama dia poker face sbb muke kaler dia sblah lain..ala cam poker tue..n kebetulan lak ada sorang akak tu suker main game poker dalam facebook..so aku letak nama kucing 2 pokerface..lepas poker face pegi,datang lagi seko kucing yang bunting..kaler putih..aku letak nama dia kazuma..macam name jepun kan..Zuma jadi kazuma..ekeke~korng musti familiar dengan game zuma 2..ala,wat2 tak tahu pulok..belalu kazuma datang lagi kucing seko ni..baru harini masuk kedai..kita tunggu je la sampai bile dia nk duduk cini..yang bestnya,kucing2 yang bertandang kat kedai aku ni sume nye datang mintak perlindungan..aku pun tak pasal2 jadi bidan tejun.membidan kan si poker face 2...buat pencinta kucing musti taw kedamaiannye bela kucing ni..yg tak damai taim cuci yak dia je...ngeeee~busuk~

No comments:

Post a Comment