25 January 2011

~macam budak kecik~

~macam budak kecik ke aku ni?aku pn xtaw..akk 2 yang kate..mane takye,tadi aku g kedai runcit cine tu..tetiba ase nak ngunyah sesuatu..aku pn g la kedai beli kopok mamee..satu packet beso 2..saje nak layan mulut ngan perut nih..tengah aku nak bayo 2 la akk 2 kate yang aku cam budak kecik..beli kopok mamee dengan dekat atas kepale ade riben kaler oren..aku suke macam ni..aku suke menda yang comeli-comeli kaler dia..so aku beli n aku pakai le..hihi~mungkin sebab tu akk 2 kate aku cam budak kecik...xkesah la kak..aku suke...hihi~

2 comments:

  1. mane kopoknye? gebang kuat tapi abuk pon tarak. menyammmm...

    p/s blog ko ni aku je ke yg bacenye?

    ReplyDelete
  2. PA: ko da ditag. sile terjah

    http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/01/pencarian-blog-paling-ringan-ideal-dan.html

    ReplyDelete