05 February 2011

~hepi chinese new year~

hohoho...dalam aku x update blog..xde mse beb..asik ngn nk kire stock je...xabis2 ngn keje keje keje...tp nk wat cne..name pn keje..arini aku cuti..so ade la sikit mase nk update blog aku ni..suram je senantiase..cuti2 ni akuxde kmane..duk ngemas bilikyg br je 20% setel..ile dah kemas2 ni,terase byk pulak harte benda aku ni..buku taim study je dah 3 4 kotak..lum termasuk harta khazanah aku yang lain..tak muat bilik kecil aku 2...arap2 la cepat setel..ni skrg ni masalah lame berulang kembali..pasal dak umah aku yang baru ni..baru sebulan duk kat umah aku 2 dia dah wat peel..hmmm menda yg same..nk story pn xsesuai..tensi aku...
~hmm for both of my parents,mintak maaf bebanyak..cuti2 ni xdapat nak balik..anaknda mu ini ada masalah keuwangan..xdapat nk pulang ke kampung halaman...cheewah..tggu la,kalu ade rezeki,muncul la saye depan pintu pagar 2...huhu cedih2...walapun ati ni meronta2 ingin pulang...so pade sape2 yg dah balik kampung 2,muge slamat pulang ke bandar ye..pade sume yang sambut chinese nuyer,slamat thun baru cina...tahun ni tahun arnab..same cam aku...ngeee~

No comments:

Post a Comment