18 February 2011

~long long time~

~ho ho ho...asenye da dekat 2minggu kot aku x membuke2 aku pny blog ni...siyes xde mase...walaupn internet ni senantiase ade di depan mate...mane xnye,korg bayangkn la aku kadang balik taim org2 sume ngah sibuk bersiap nk g keje n ngah bersesak-sesak kat jalan raye 2.!!cian aku kn..mmg siyes letih la..bile taim2 nk closing akaun je musti aku hanyut kat meja tulis 2...koh3x..xleh wooo...otak xberfungsi langsung...kira akaun pn tonggang tbalik..kadang rse cm nk lempar kaukulator pn ade...hihi...tapi best gak..sbb aku dapat rase taim matahari terbenam dengan matahari timbul..bunyik burung kuning yg mpesonakn..(dah start da melalut aku ni...)

sekarang ni,ramai umat islam bergelar lelaki ngah sibuk persiapkn diri nk p solat jumaat..(pade yg x g 2,pepandai la korg jawab ngn Allah yea)bro kat sebelah aku ni plak sibuk memunggah barang keluar dari lori dia..sblah kedai aku ni ade nk buat macam ala2 mini cafe..jual cup corn,pau,ngan lelain la...name pau 2 "pau din sedap" sedap ke? kita tunggu jelh nnti...yg pasti aku kompem aku adelah pelanggan tetap cup corn 2..sbb aku suke gile ngn jagung.....bgus betul owner yg nk bukak ni.. kedai ni pn da pelbagai... nnt ade mase lagi aku story mory pasal kedai aku ni......

No comments:

Post a Comment