09 February 2011

~xbest langsung~

~arini je aku jadi sangat tensen..xde mood,ase nk marah,ase nk nangis...sume ade....sume gare2 masalah yg datang bertimbun2..ngn perangai orang yg ntah pape...adeh tensen giler...xde insan yg sesuai jadi aku punye pendengar...kalo ade pn insan2 nye x sesuai bagi aku nk luahkn sgale masalah yg sedang beranak pinak dalam kepale aku nih...tolong!!!mane x nye,dari mula aku g keje sampai dah nk balik ni...(walaupn aku x pasti kul bpe aku lik malam ni)tiap hari lik lambat.. kalo dah balik lmbat,tido musti lmbt..org dah mgun nak solat subuh,aku pulak ngah cedap cari bantal busuk aku 2...kene bgun pulak pagi2..nk on business lagi...adeh...

Allah musti marah kt aku sbb aku mgeluh..tapi ape kan daye,hamba mu ini xmampu nk pikul sume mslah ni...huhu~

No comments:

Post a Comment