07 April 2011

~ice cream goreng....dap e dap e~

~hoh cedap cedap...nyum2~ aku sebenarnye dah lame teingin makan ice cream goreng..dari jual depan ostel aku sampai la aku jumpe kat cameron..dah lame sangat nak rase cane rupe ngan rase ice cream goreng nih.. and akhirnye dengan rasminye aku dapat makan ice cream goreng tuh..tempat yang jual 2 kat area seksyen 4 tambahan..memang port tempat jual makanan yang enak2 and menepati selere jin aku ni..antare yang stall yang ade kat situ ade yang cam pelik2 namenye..sure sedap la..aku berani ckap sebab mostly makanan kat citu aku da rase.. stall yang pertama jual buah2 an..ok gak la bagi yg jage kesihatan(2 gerai biase..jual buah) gerai ke-2 ade potato slice yang cucuk ngan lidi ,gerai ke-3 goreng pisang yang sememang rangup and fresh..ade kpok leko,cakoi,karipap inti ubi,popiah sambal,kueh keria yang semamangnye enak,air kelapa ngan tebu..ade gak sampingan cam dadih,kuih cucuk badak ngan len la..sume yg aku beli cedap..xmacam gerai len,isi kedekut..rase hampeh..yang ni kalo bagi bintang aku kasi 8/10..kawasan pon bersih..then ade jual jagung bakar,sate ikan,otak2,nasik ayam kukus,taufufa goreng(atcully tahu goreng..name glemer la..)cedap lah.. rege pon not bad.. rm2..pack pon kemas..yang pasti cedapppp~antare gerai2 lain ade jual putu piring..(feberet aku)air kelape blend,laksa suhaimi,..mostly memang pueh hati..kalo pegi kompem kadang xdapat parking..padehal 2 bukan laluan utame pon..stall ice cgream goreng 2 baru je lagi..datang2 tengok ade jual..pe lagi ku beli jela..rm1.50 perisa feberet aku vanila..nyum~ ice cream goreng 2 salunt nagn tepung roti dalam inti ice cream then di goreng~

No comments:

Post a Comment