07 April 2011

~akhirnye~

~haha ni berite gembire pade aku..bukan sebab aku menang loteri yea,atau terjumpe uwang ditengah jalan.. gini,aku ni da lame na teringin handpon samsung model corby pro.la ni aku pakai handphone model sony ericsson Aino..beli pon orang tolak ..rm200..hehe tapi aku kesian aku amik la rm250..dengan memory 8gb beb.. so berbaloi x?baru pon dekat rm900..kalo second kurang2 rm600 lebih..teringin pakai corby pro tapi hampe..huhu..and semalam bermula la era baru,aku dapat corby pro 2..ade orang kasi hadiah.second pon second la..baru 2 bulan je pakai..sume ok,just calar sikit la..biaselah,lelaki pakai..nak2 pulak jenis buat kerja kasar..ni kira trade-in la..dia amik hp sony hazel..smart gak..dia just tambah rm280..k maleh cite pasal 2..aku pon lom abis explore lagi cik corby ni..jup lagi nak sambung belek balik..lain2 okey la..cume setting lagu lom buat lagi..bunyi pon standard je.. yang penting aku puas hati.......lagipon orang kasi..amik jela..hihi~

No comments:

Post a Comment