13 May 2011

~sekian lame~

~huh setelah sekian lamedekat 1bulan lebih aku tak keudare...mule2 broadben buat hal,then dah terlebih limit pas2 datang pulak penyakit malas aku...jadi tu lah salah satu punce and penyebab aku lame menghilang...cerita baru?hmm ape yea,banyak gak yang terjadi since aku pegi "bercuti"..antarenye cat aku 2ekor da mati...seko si koko yang jatuh bangunan tu and satu lagi si moq yg ku sayang...sakit agknye...huhu... 2minggu sudah aku lik kampung..1hari semalam je..anta cat2 aku lik ipoh...selebihnye jumpe paernts aku yang aku sayang...rindu dengan mereka sampai satu ketika aku nangis teresak2 sbab rindu..(aku ni memang cmgini...sensetip..tapi kornag je xtaw...)bukan xnk balik cume mase aku yang agak terhad..almaklum la,bisnes ngn keje gabement ne same..ade time dia..aku ni xde mase nk beriadah..mase utk diri sendiri pon xde...kesian kat aku...huhu~

mencari mase utk diri sendiri....muge 2 tercapai...

No comments:

Post a Comment