13 May 2011

~today is 13may~

~arini bukan calang2 hari..bagi mereka yang idup lepas pade tahun 1970,tak tau cerita disebalik tarikh ni.. kalo ade yang tau pon sekadar dengar cerita daripade orang2 lame...atcully aku pon xberapa tahu pasal peristiwe 13mei ni..kalo bace buku pon xpenah nak abis...biasela,kalo buku2 ilmuan camni jarang orang nak membacenye termasuk --->aku la...aku berminat nak tahu..tapi orang lame yang selalu story cite2 begini da pergi mnghadap illahi 2taun sudah..huhu (my Embah)aku panggil dia embah..embah ni atuk aku..diala orang yang paling rancak berborak...best sangat..aku rindu kat dia..huhu..k2 kita stop cite pasal Embah,nanti aku toucing plak..kalo korang nak tau cite 13mei ni secara lanjut,korang bole beli buku pasal cerita 13mei ni kat mane2 bookstore..or leh tanye orang2 lame memang tau pasal cite ni..

kebetulan sebenarnye,tadi tengah aku dok makan otak2 terkeluar pasal crite parang terbang,2 sebab aku cite pasal 13mei ni..kebetulan tarikh pon same ngn tajuk yg aku cerita ni..hihi cerita pasal parang terbang ni memang betul..bukan men2 sebab aku da dengar cerita daripada orang terdekat pasal parang terbang ni..fuh memang ade..suspen..bukan calang2 oarng yang boleh nampak..kecuali orang yang ade ilmu pasal parang terbang ni bagi kasi nampak..kalo mate kasar memang sampai sudah pon xnampak...cane ek?ade tanda tanye gak.. tapi pepo,tu sume atas kehendak Allah S.W T...dia yang maha segalanye..wallahualam

No comments:

Post a Comment