26 February 2013

~BR1M~

Sume sekarang ni sibuk pasal BR1M..aku je yang asik dengar orang bercerita pasal BR1M ni..Name aku tak dipanggil-panggil pon..surat pon xsampai..orang lain asik sibuk BR1M sana BR1M sini..huhu tadi tengah sedap-sedap melayan mata tibe-tibe dpt kol dari si B.U.C.U.K cakap BR1M aku da sampai kedai..means la peti surat la... tapi da lambat..surat suh amik 21hb/2/2013 kat ST Kajang.. tapi la ni da 26hb/2/2013 da yop..cano? boleh lagi ke?hu lewat sampai di tangan ku..means bukan la salah ibu mengandung..(x pepasal je ibu mengandung terlibat sama).if x,mesti aku ngan kak Arbaya p amik sama haritu..tak pe la da rezeki sampai lewat sikit..cume..boleh ke amik lagi ?kat mane nak tuntut?sebab aku lom baca lagi surat tu..hmmm try la kol dorg..tu pon kalu dorang angkat la.. so sesape yang bermasalah dengan BR1M korang leh la contact nombor hot line dorang ni di talian 1800-2222-500 or bagi cawangan kajang leh call 03-87347869..


No comments:

Post a Comment