25 February 2013

Vitamin c 1000mg

Rakus betul nak bagitau pasal produk yang aku tengah makan sekarang..asik orang je bagi testimoni pasal produk yang dorang kaman..ni aku lak nak buat..mungkin terlalu awal nak bagi testimoni pasal produk ni tapi ape yang leh aku kongsi aku akan kongsi sebab dah merasai kebaikannya..kalu tak okey memang tade maknenya nak share.. okey malas panjang lebar,kalu sape yang rajin google pasal barang untuk tatik-tatik(cantik-cantik) ni akan perasan kewujudan produk yang bernama vitamin c 1000mg  made daripada company Pahang Pharma if tak salah..aku sebenarnya tak confident sangat sebab vitamin c aku makan ebelum ni xde pon nampak ape-ape perubahan pon..lagipon kan vitamin c ni bagus untuk kite yang pompuan ni..almaklumla,vitamin c kan bagus untuk kulit..bagi licin ,tatik dan bebas dari noda..(aceh poyo je statement) nak-nak pulak aku ni baru je abis baik dari CHICKEN POX!!hoh tensi habis..abis muke i ni penuh dengan polka dot..da tak tomel da.. so ni la proses yang tengah dilalui.. actually baru je 3hari aku makan..Sampai je jumaat tu (22hb/02/2013) abang pos laju tu bagi, aku study-study sikit then bedal masuk perut..(rakus kan,tak menyabo betul)..masuk hari ni baru 3 biji la..pe yang aku nampak, selalunya bila time shampoo rambut,banyak gila rambut aku gugur,ni tak termasuk time sikat rambut..memang sangat banyak la..nak-nak rambutku ini persis bidadari panjang tak berapa nak panjang..so nampak sangat la kan..tadi, bila cempoo je,ada la 3 ke 6 helai je yang gugur..pelik gile..mungik gak sebab vitamin ni..sebabnye pe lagi yang aku makan..takde..bangun tido tadi pon da perasan muke nampak lain..macam bersih je walaupon polka dot tu still ada.. huh tak sabar nak tunggu apa lagi perubahan yang akan menjelma..hopefully sumenye yang baik la.. pada korang aku bukan la nak agungkan sangat benda ni..sumenya kehendak dari DIA..cume aku mencuba dan kongsi ape yang terbaik.. betul tak..k neway nak sambung ngemas kain baju..haha

No comments:

Post a Comment