30 April 2013

~Tutup kedai gara-gara ELKEN~

Kalu pagi memang la tidak..aku bangun terus siap-siap mandi sebab katanya nak pegi ELKEN kul 1.30pm..Si Ong da berkali-kali kol and message tanya aku da gerak ke lom..Tapi aku tak balas pon..Kadang-kadang aku balas la..Sian pulak kat dia excited pelawa kami pergi program ELKEN ni..
Last-last geraknya kul 4 petang..hari pon da hujan..Nadia siap kutuk-kutuk kami sebab konon nak g BRIM pagi tapi tak jadi..haha..
    

 Tu pon melilau cari mane tempatnya sebab ape pon takde..kad xde ape tak de..just lisan je..Cane nak carinya..sek baik aku kol Ong dia angkat and nasib baik jugak aku penah pergi ke Staduim Bukit Jalil ni..Kalu tak tak sampai la..



So kat sana kami menonton orang-orang kaya yang berjaya dalam ELKEN ni..aku yang sememangnya menentang keras dengan MLM ni boleh teruja..Bukan sebab masyuk je,tapi sebab penjagaan kesihatan dia yang bagus terutama Corset DX and Kolagen EL MARINO BLANC tu..memang aku nak beli..hihi so sesapa nak join meh bagitau.. Tak rugi pon..sebab dia memberi kebaikan kepada kita..Tu je yang aku pentingkan sekarang ni..
corset DX ELKEN
Kolagen EL MARINO

#Syok tengok orang kaya..terasa terus naik semangat nak buat ELKEN..Cikgu pon da boleh jadi jutawan jual barangan ELKEN je,kenapa kita tak boleh..

No comments:

Post a Comment