07 May 2013

PRU-13

siap ada kereta kabel lagi..
4 Mei 2013. 21:30pm
Mama call borak-borak kosong tanya khabar and bermula la dialog kami anak-beranak.. Mama tanya cane program esok.. Pergi ngundi ngan sape? Aku just menjawab esok pergi sendiri and jumpa kakak kat sana.. Siap pesan.. Ha esok jangan lupe pangkah D*****..  Jangan pangkah lain..Sambil tergelak-gelak aku cakap nak pangkah sampan.. Bederai tawa kami anak-beranak..

Saya sudah..anda bagaimana??

5 Mei 2013. 09:30am
Hari ini dalam sejarah.. 2 hari menjangkau umur 26 tahun (wahh da tua rupanya aku ni, huhu) pertama kali aku pergi mengundi..Time umur 21 tahun tak dapat mengundi sebab tak sampai umur 21 tahun pon time tu.. So tak berkelayakan..Kali ni (INI KALILAH) aku pergi mengundi.. Apa yang aku pangkah ada RAHSIA.. Undi anda adalah rahsia.. Hehe tapi memang excited la.. Nak merasai bertapa semangatnya kita dalam memilih pemimpin di masa hadapan.. Allah dah bagi akal untuk kita papaki.. Jadi gunakanlah sebaiknya.. Pilih pemimpin yang layak.. Khalifah yang boleh memimpin negara kita dimasa hadapan.. Jangan nanti berulang balik makan ubi kayu.. (Walaupon tu faberet aku) Buat la pilihan yang bijak.. so pada sesiapa yang tak pergi tu, memang sangat rugi.. Aku pergi mengundi petang.. Tak ramai pon umat yang ada..sangat lengang..


perjalanan nak ke tempat pengundian

Semakan pemilih dan lokasi mengundi untuk PRU-13


MEDAN KETERANGAN
Kad Pengenalan 8*0507-14-****
Nama K****** Binti N*****
Tahun Lahir 198*
Jantina P
Lokaliti 130/20/01/013- KUARTERS KLIA
Daerah Mengundi 130/20/01-JIJAN
DUN 130/20-LABU
Parlimen 130-RASAH
Negeri NEGERI SEMBILAN
Saluran 7
Masa Mengundi 8.00 PAGI-5.00 PETANG
No. Siri 38**
STATUS


Parlimen DAP yang pegang..
Habis je mengundi kami terus menyusur ke Selatan... Melaka destinasi seterusnya....

#Undi anda adalah rahsia

No comments:

Post a Comment