11 June 2013

Tumpang gumbire...

Blog yang tiap kali tak pernah miss nak blogwalking adalah dua budak comel ni.
Irine Nadia marcello wit her asben

 memasing sedang menempuh fasa yang berlainan.. Cik adik aku sorang si Irine nadia Marcelo baru je menempuh fasa menjadi seorang Ibu.. Tahniah..Walaupun kita memang saling tidak kenal-mengenali, tapi memang suke baca blog mereka ni.. Masing-masing ada tarikan sendiri..Buat Puan Namee,congrates for ur Baby in thomb..Jaga diri bebaik.. Jom rerajin view blog dorang ni.. Comel Baby FM Irine.
Baby Irine yang lom ada nama.. Comel cam ibu dia
.Macam Ibu dia jugak.. and Namee jaga take care ur self..Si Irine ni aku start kenal Blog dia since dia baru je lepas tunang.. Then dah kawen.. and now dah ada baby da.. lama gak aku follow Blog dia ni.. Puan Namee starting dia Kawin and until now..
Namee n her asben
tu pon gara-agra nak baca review pasal Tabita Skin Care.. Then until now aku follow mereka berdua ni.. Blog yang wajib aku bukak bile aku online...

2 comments: