03 September 2013

Operasi Menambah lemak



Uish..start dari minggu lepas,ada je makan-makan..dari jemputan Jabatan sampai ke jemputan dari Company lain..aku ni just jadi ubat nyamuk je..Kadang tu malas pon join..hehe lebih baik aku buat hal sendiri dari nak bersesak-sesak berebut makanan.. Tapi kalu tak join pon tak bagus jugak.. Yela, aku ni kan budak baru yang pemalu dan Unit kami ni kan tersisih dari dunia luar.. Jadi proses nak mengenali dan dikenali tu amik masa jugak la memandangkan aku ni jarang join aktiviti luar.. Dok terperuk dalam  opis..hehehe cam budak baik je kan.. 

So tadi baru je lepas mengisi perut kat Khidmat pengurusan.. Kenyang makan nasi lemak style utara punya kot ngan agar-agar oreo.. Semua tu aku rase mereka bawak sendiri dari rumah.. kami pon ada jugak la menyumbang sikit.. Yela, unit kami kocik je.. 5orang je.. kalu nak buat berapa pulak modalnye.. so kami menumpang je dengan unit lain.. ngehngeh~ Ari jumaat ni ada jamuan Majlis .. So sesapa nak datang di jemput.. Sila lah menghadirkan diri ke Stadium Kajang ni.. Jemput ke Booth Ice cream.. Kat sana ada macam-macam.. Sate Kajang ada, kambing Panggang, kuih muih dan banyak lagi... Jom ..

No comments:

Post a Comment