11 November 2013

Scott emolsion

Sape pernah dengar dengan produk ni?? Produk dari aku zaman kekanak dan kemungkinan sebelum aku wujud dunia ni.. Tetiba nak story bila terpandang kt iklan tv aku ni.. Terimbau kenangan zaman kekanak..




Orang yang bertanggungjawab perkenalkan adalah ayah kesayangan aku..memang dia rajin melayan kami.. Sebenarnya bila dah besar n berjauhan aku dapat rasa yang sifat kasih sayang dari seorang ayah..ayah aku ni memang tegas orangnya.. Tapi dialah banyak luangkan masa time aku kekanak.. Time aku demam kesemputan,ayah la rajin melayan karenah aku ni..bawak p opis ayah kat terminal subang tu, time kekanak ayah rajin bawak kami 2 beradik pergi mandi swimming pool kat old town PJ tu..boleh kata tiap minggu.. So dari aku start melalut baik aku cerita pasal Scott emulsion ni..so ayah aku ni rajin menyuap aku time aku bebudak ni..rasenya keorenan tak manis dan tak masam sangat..boleh la kalu tak silap aku sebab aku masih terasa kat tekak aku ni.. Ayah ku yang terbaik ..

No comments:

Post a Comment