21 May 2013

Tabita skin care

Product ni memang femous amous la.. Mostly pade kaki blogger yang suke cantik-cantik.. Aku pun salah sorang yang suke and sedikit kagum dengan produk kecantikan nih.. Memang totally telus mulus kulit korang kalu korang cuba.. memang mostly yang baik sahaja la yang diceritakan.. sampai aku pun terjebak sama.. Tapi aku dah tau da.. kalu ade perubahan yang agak drastik, pastu ada hakis-hakis kulit ni musti ada kandungan kimia yang kita tak tau.. Dan kebanyakna yang aku baca pun sume duk cakap guna bahan semulajadi la apa la..kalu ikut logik la kan, kalu ko duk gosok muka ko dengan buah betik tiap hari boleh ke dia mengelupas? musti ada chemical lain kan.. tapi tu la, sume duk copy n paste je.. Kalu orang lain la kan nak laku kan barang dia, tak kan nak bagitau ada bahan yang berbahaya.. mustila tak kasi tau punya.. Dan masing-masing yang bijak pandai ni pon ngikut je.. kalu bukak review pasal testimoni Tabita ni memang semua cakap puas hati.. yang penjual pulak same je statement pasal isi kandungan Tabita ni..hehehe lucu je..Sampai aku pun terjebak.. Memang ada perubahan la..Tapi tu la masalahnya....


So la ni dah terbukti ianya sangat tidak bagus untuk kulit kita dalam jangka masa panjang kerana terbukti isi kandungannya terdiri dari bahan terlarang seperti Hidrokuinon dan tertetinoin dan jugak merkuri.. Memang aku dah perasan pun ada bau kuat sampai sakit hidung dibuatnya. Sampaikan kena pakai ngadap kipas bagi udara yang merengsa tu tak aku hidu.. Tapi biasa la, nak cantik punya hal sanggupkan aje.. Aku start pakai dari Raya Haji Tahun lepas 2012 sampai la pertengahan bulan february 2013.. Tapi malangnya, aku kena Chicken Pox.. So nak kena la repair balik.. Tapi tak mampu la dik oi.. Agak mahal gak.. Tak termampu aku da.. So aku pakai clenser and toner dia je..tu pun sebab night cream and daily cream dah habis.. Clenser ngan toner dia aku pakai sikit-sikit.. tu yang tahan lama.. sampai harini pun ada.. hehe.. Toner dia memang aku tak sanggup pakai.. Kuat sangat bau.. sakit hidung.. Clenser je still pakai.. Tapi bila da terbaca tadi terpaksa la berkira-kira nak pakai or tak..huhu Sekarang ni aku pakai SF Beauty je.. Tu pun ntah apa pulak isi kandung dia..huhu So kalu korang nak baca pasal keburukan tabita ni sila lah click di  KEBURUKAN TABITA.. Kat situ korang leh baca semua pasal tabita..

                                                                                            


8 comments:

  1. semua adik beradik dia ni memang ada chemical kan..menda nye sama je pon..cuma packaging je lain.. so tepuk dada tanya selera..

    ReplyDelete
  2. Tumpang iklan ye tuan rumah
    Saya ada menjual Mz secret soap
    Membantu segala masalah kulit anda
    Dan ianya selamat digunakan,kberkesanan nya bole d lihat seawal 3hari,berminat sms@whatsap sahaja ke 010-5991572 ( Zue ) untuk mendapatkan harga istimewa

    ReplyDelete
  3. Saya juga ada jual Dnars skincare produk bumiputra dan ada kelulusan kkm,selain itu juga ada satin skinz supplement kesihatan dan kecantikan,
    Juga ada secret bust up,khusus utk wanita,menambh saiz payudara,menegangkan payudara dan byk lg keistimewaan nya,
    Berminat?? Sbrang prtanyaan produk sms@whatsapp ke 014-5851773

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Kami adalah agen resmi produk perawatan kecantikan Tabita Skin Care di Jakarta, Indonesia. Produk tabita yang kami jual dijamin Original 100%. Kami melayani penjualan untuk retail dan juga wholesale. Kami membuka peluang kerja sama bagi anda yang berminat menjadi agent atau reseller. Tentunya dengan potongan harga yang menarik untuk anda agar nanti nya dapat memberikan keuntungan untuk anda.

    Untuk informasi lebih detail silahkan hubungi :
    Shelvie, +6221-97935064, +62818996776, Pin BBM 2975893A

    Terimakasih

    www.tabitaskincarebeauty.com

    ReplyDelete
  5. Sf beauty rsa nya ade mercury jgak dlm cream mlm dye klu xsilap sbb penab terbaca masa dok godek2 mr google. Semua bnda sama je.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete