03 June 2013

Kenanga mall

Akhirnya ade jugak kesempatan aku nk p kenangan Mall ni.. Bertolak dari rumah from Bandar Baru Bangi to Bandar Baru Salak Tinggi.. G uma kakak aku dulu, pickup dia dari sana.. Then bawak kete p airport. Naik bus g KL Sentral..(jaoh betul perjalan aku semata-mata nak p Kenangan Mall ni..) sampai KL Sentral nek kaki nak Monorail pulak.. Bapak la Jaooo.. Tapi sebelum tu, sapdek dulu kat Rasamas KL Sentral.. Hoiii ni nak komplen secara terang-terangan.. Please upgrade korang punya servis ye..Manager mana? Dari dulu sampai aku pegi, servis hampeh.. yang jaga bebudak muda.. tak pandai langsung PR dengan customer.. Nak order dekat 10 minit aku tercegat depat cashier.. yang minah-minah ni sibuk ntah apa ntah.. Aku pon tak paham.. situasi sama time nak bayar.. Almost 10minit lagi sekali aku tercegat dekat dengan cashier dia.. Hey memang rasa nak komplen je kat customer service... ok stop kemarahan..

sempat je minah ni buat peace

So dari monorail kami berhenti kt jalan hang tuah kot.. tak ingat pulak.. jalan kaki je separuh jalan nak ke KM tu.. last-last giveup naik teksi.. hihi jap je pon tak sampai 2minit..tapi aku dah kepenatan.. naik jela kemudahan yang ada..

Sampai sana mana dah rambang.. tapi tak berapa teruja sangat sebab body i ni makin comel.. beli pon seluar kaleful tu then cardigant.. soping dalam beberapa jam je..xsempat.. plus cuci mata n kakak aku dok mencari belt da berejam.. cari belt pon lama..ntah pape ntah.. so kami balik almost kul 9.. balik sama gak naik bus..sempat gak lelap lam bus tu.. ngantuk siot.. sampai airport kakak drive ke umah dia.. then aku pon cabut balik umah.. sampai dah kul 11.. ngeh3..sek baik jalan tak jem...

#cerita basi yang baru nak post..

No comments:

Post a Comment