05 January 2017

Hidup umpama Labah-labah

Nampak tak bertapa besar labah-labah yang aku ternak dari bulan Julai 2014 sampai ke hari ni.. It's ALREADY 2017 okeyhh.. Haa nampak tak bertapa aku terlalu lama meninggalkan blog aku ni.. da siap upload Apps dalam Handphone konon acah-acah nak menulis melalui telefon.. Dari telepon lopek sampai ke tahap agak canggih pon tetap xhupdate..kehkeh.. ni pon aku rindu nk update story aku bercuti.. banyak wehh cerita..3 tahun pon cerita..macam-macam ada...

kecanggihan aplikasi dalam play store membuatkan aku tak heran dengan blog aku ni.. yelah skrang kan trend main henpon xabis-abis.. dok update dalam Facebook la, Twiter and Instagram.. aku cuma hanya ada instagram dengan Fb je.. Fb pon aku jarang dan update status.. aku kan pemalu..kahkahkah.. bukak sebab nk baca cerita orang je.. pastu update info2 terbaru..kurang-kurang aku tak tercicir.. 😄😄😄😄😄

insha-ALLAH ada kesempatan aku update cerita ke Melaka.. with Mr.Husban ye.. Haaa nampak.. ada cerita dengan somi lagi.. lama kan aku peram story.. Nanti sambung.. tengah cari idea nak memeriahkan blog aku ni...

No comments:

Post a Comment